flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В"

04 квітня 2017, 12:42

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246  та  Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби Одеського апеляційного адміністративного суду, затвердженого наказом керівника апарату суду від 23 вересня 2016 року № 30-ос/а, Одеський апеляційний адміністративний суд оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби  категорії "В":

- провідного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного забезпечення (1 посада);

- головного спеціаліста з режимно-секретної роботи (1 посада).

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" провідного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного забезпечення Одеського апеляційного адміністративного суду

(1 посада)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) Виконання роботи на певній ділянці планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного забезпечення;

2) Здійснення нарахування та перерахування платежів, внесків на державне соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших платежів і виплат;

3) Виконання роботи з обліку майна суду, коштів і товарно-матеріальних цінностей, результатів діяльності;

4) Оформлення довіреностей на одержання матеріальних цінностей, ведення обліку їх використання;

5) Проведення інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов'язань;

6) Збирання та обробка даних щодо відповідних напрямків роботи з бухгалтерського обліку, складання звітності, забезпечення зберігання первинних документів та бухгалтерської звітності, оформлення їх відповідно до встановленого порядку та своєчасне подання їх до архіву;

7) Проведення банківських операції та операцій, пов'язаних з рухом коштів і товарно-матеріальних цінностей;

8) Підготовка даних з відповідних напрямів планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності суду;

9) Застосування комп'ютерних та інших сучасних технічних засобів та технологій в роботі;

10) Виконання інших доручень начальника відділу.

 

Умови оплати праці

1)    посадовий оклад – 3352,00 грн.;

2)    надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15;

3)    інші надбавки та доплати, передбачені статтею 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)  копія паспорта громадянина України;

2)  письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5)  заповнена особова картка встановленого зразка;

6)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

 

Строк подання документів: до 19 квітня 2017 р.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 квітня 2017  року  з 10 год. 00 хв. до 18 год.,

Україна, м. Одеса, вул. Софіївська, 19, 65082.

 

Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

Портянко Олена Володимирівна

т. (048)705-96-49

inbox@apladm.od.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетенції

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.

2

Досвід роботи

Не потребує.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння українською мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища економічна освіта відповідного професійного спрямування

2

Знання законодавства

1) Бюджетний кодекс України;

2) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі;

3) Наказ Міністерства фінансів України №1203 31.12.2013 "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі"

4) Наказ Міністерства фінансів України №1219 29.12.2015 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі"

5) Податковий кодекс України

3

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади, з урахуванням вимог спеціальних законів.

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати програмне забезпечення, необхідне для якісного виконання покладених завдань, засоби зв’язку тощо.

6

Особистісні якості

6.1

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

6.2

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок.

6.3

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись.

6.4

Особистісні компетенції

Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей.

 

 

 


УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" головного спеціаліста з режимно-секретної роботи               Одеського апеляційного адміністративного суду

(1 посада)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) організація роботи щодо забезпечення режиму секретності;

2) забезпечення роботи із секретного діловодства;

3) інші функціональні обов'язки відповідно до посадової інструкції.

Умови оплати праці

4)    посадовий оклад – 3801,00 грн.;

5)    надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15;

6)    інші надбавки та доплати, передбачені статтею 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

7)  копія паспорта громадянина України;

8)  письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

9)  письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

10)                                                                                                                                копія (копії) документа (документів) про освіту;

11)                                                                                                                                заповнена особова картка встановленого зразка;

12)                                                                                                                                декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

 

Строк подання документів: до 19 квітня 2017 р.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 квітня 2017  року  з 10 год. 00 хв. до 18 год.,

Україна, м. Одеса, вул. Софіївська, 19, 65082.

 

Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

Портянко Олена Володимирівна

т. (048)705-96-49

inbox@apladm.od.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетенції

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.

2

Досвід роботи

Не потребує.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння українською мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища юридична освіта за спеціальністю «Правознавство»

2

Знання законодавства

 1) Конституція України.

2) Закон України "Про судоустрій та статус суддів"

3) Закон України «Про державну службу».

4) Закон України «Про запобігання корупції»

5) Закон України "Про доступ до публічної інформації".

6) Закон України "Про державну таємницю".

7) Закон України "Про інформацію".

8) Кодекс адміністративного судочинства України.

9) Інструкція з діловодства в адміністративних судах України.

3

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади, з урахуванням вимог спеціальних законів.

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати програмне забезпечення, необхідне для якісного виконання покладених завдань, засоби зв’язку тощо.

6

Особистісні якості

6.1

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

6.2

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок.

6.3

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись.

6.4

Особистісні компетенції

Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей.