Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Одеському апеляційному адміністративному суді у 2016 році відбулось опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.
За результатами опитування загальна кількість охочих висловити думку становить 74 людини, з яких:
віком 26-39 років - 37 людей (50%);
віком 40-59 років - 20 людей (27%);
віком 18-25 років - 14 людей (19%);
віком 60 років і старше - 3 людини (4%).
Із наявних результатів загальної кількості анкет:
- 39 чоловіків (56%) та 31 жінок (44%);
- 60 людей (94%) отримали повну вищу освіту, 1 людина (1,5%) - дві повні вищі освіти, 1 людина (1,5%) є кандидатом технічних наук, 1 людина (1,5%) отримала базову вищу освіту та 1 людина (1,5%) – середню та неповну середню освіту;
- 56 людей (89%) мають вищу юридичну освіту та у 7 людей (11%) відсутня вища юридична освіта;
- 49 людей (69%) є адвокатами або юрист-консультантом та представляють інтереси у суді іншої особи, 11 людей (15,5%) представляють у суді особисто свої інтереси та 11 людей (15,5%) є представниками підприємств, організацій чи державних органів;
- у 51 людей (73%) справа перебуває в процесі розгляду, у 18 людей (26%) розгляд справи ще не розпочато та у 1 людини (1%) одночасно справа перебуває в процесі розгляду, розгляд справи ще не розпочато, розгляд справи завершено (винесено рішення);
- 60 людей (83%) були учасниками судового процесу більше 6 разів, 9 людей (12,5%) були учасниками судового процесу 2 – 5 разів та 3 людини (4,5%) вперше були учасниками судового процесу;
- 37 людей (54,5%) цілком обізнані з роботою судів та суддів у цілому, 28 людей (41%) загалом обізнані, 2 людей (3%) не можуть відповісти та 1 людина (1,5%) майже не обізнана;
- 58 людей (88%) користувалися сторінкою суду в мережі інтернет, 8 людей (12%) не користувалися сторінкою суду в мережі інтернет;
У 27 людей (44%) рішення по справі було на користь респондента, у 14 людей (23%) рішення по справі було не на користь респондента та у 20 людей (33%) розгляд справи не завершено.
18 людей (33%) планують оскаржувати рішення по справі, 16 людей (29%) не планують оскаржувати рішення по справі та 21 людей (38%) не можуть відповісти.
33 людей (60%) отримали повний текст рішення по справі, 4 людей (7%) не отримали повний текст рішення по справі та 18 людей (33%) не можуть відповісти.
28 людей (57%) вчасно отримали повний текст рішення по справі, 8 людей (16,5%) невчасно отримали повний текст рішення по справі та 13 людей (26,5%) не можуть відповісти.
З числа тих, хто ознайомився із текстом рішення, рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою для 18 людей (34,5%) - цілком так, для 14 людей (27%) - швидше так, 12 людей (23%) - не можуть відповісти, для 3 людей (6%) - більш-менш, для 3 людей (6%) - цілком ні, для 2 людей (3,5%) - швидше ні. Рішення по справі добре обґрунтованим для 14 людей (26%) - цілком так, 13 людей (24%) - не можуть відповісти, для 11 людей (20,5%) - швидше так, для 10 людей (19%) - більш-менш, для 4 людей (7%) - цілком ні, для 2 людей (3,5%) - швидше ні.
Із числа усіх респондентів загальна кількість судових засідань, що відбулися по справі становить 68 (68%), загальна кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду становить 3 (3%), загальна кількість візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях становить 29 (29%).
За 5-бальною шкалою оцінюють:
1) щодо зручності та комфортності перебування у суді, а саме:
- щодо якості роботи суду: 25 людей (34%) – 4 бали (добре), 23 людей (31%) – 5 балів (відмінно), 6 людей (8%) – 3 бали (задовільно) та 20 людей (27%) – не можуть відповісти;
- щодо достатності зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання: 36 людей (53%) - 5 балів (відмінно), 15 людей (22%) - 4 бали (добре), 12 людей (17,5%) - 3 бали (задовільно), 3 людини (4,5%) - не можуть відповісти, 1 людина (1,5%) - 2 бали (погано) та 1 людина (1,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо вільного доступу до побутових приміщень (туалетів): 50 людей (69,5%) - 5 балів (відмінно), 12 людей (16,5%) - 4 бали (добре), 4 людей (6%) - не можуть відповісти, 3 людей (4%) - 3 бали (задовільно) та 3 людини (4%) - 2 бали (погано);
- щодо чистоти та прибраності приміщень: 55 людей (77,5%) - 5 балів (відмінно), 10 людей (14%) - 4 бали (добре), 3 людини (4%) – 1 бал (дуже погано), 2 людини (3%) - 3 бали (задовільно) та 1 людина (1,5%) - не може відповісти;
- щодо достатності освітлення: 42 людини (57,5%) - 5 балів (відмінно), 16 людей (22%) - 4 бали (добре), 9 людей (12,5%) - 3 бали (задовільно), 3 людини (4%) - 2 бали (погано) та 3 людини (4%) - 1 бал (дуже погано);
2) щодо повноти та ясності інформації, а саме:
- щодо зручності у суді розташування інформаційних стендів (дошки об’яв): 40 людей (56%) - 5 балів (відмінно), 17 людей (24%) - 4 бали (добре), 7 людей (10%) - 3 бали (задовільно), 3 людей (4%) - не можуть відповісти, 2 людини (3%) - 2 бали (погано) та 2 людини (3%) - 1 бал (дуже погано);
3) щодо задоволення наявна в суді інформація, а саме:
- щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень: 45 людей (63,5%) - 5 балів (відмінно), 15 людей (21%) - 4 бали (добре), 4 людей (5,5%) - 3 бали (задовільно), 3 людей (4%) - 1 бал (дуже погано), 2 людей (3%) - не можуть відповісти, 2 людини (3%) - 2 бали (погано);
- щодо правил допуску в суд та перебування в ньому: 47 людей (69%) - 5 балів (відмінно), 12 людей (17,5%) - 4 бали (добре), 4 людей (6%) - 3 бали (задовільно), 3 людей (4,5%) - не можуть відповісти, 1 людина (1,5%) - 2 бали (погано) та 1 людина (1,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо справ, що призначені до розгляду: 42 людей (60%) - 5 балів (відмінно), 15 людей (22%) - 4 бали (добре), 6 людей (8,5%) - 3 бали (задовільно), 3 людей (4,5%) - не можуть відповісти, 2 людини (2,5%) - 2 бали (погано) та 2 людини (2,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо): 43 людей (59%) - 5 балів (відмінно), 15 людей (20%) - 4 бали (добре), 8 людей (10,5%) - 3 бали (задовільно), 4 людей (6%) - не можуть відповісти, 2 людини (3%) - 2 бали (погано) та 1 людина (1,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів: 40 людей (57%) - 5 балів (відмінно), 17 людей (24,5%) - 4 бали (добре), 7 людей (10%) - 3 бали (задовільно), 4 людей (6%) - не можуть відповісти, 2 людини (2,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо знаходження на сторінці суду в мережі інтернет потрібної інформації: 48 людей (69,5%) - 5 балів (відмінно), 8 людей (11%) - 1 бал (дуже погано), 5 людей (7,5%) - 4 бали (добре), 4 людей (6%) - не можуть відповісти, 3 людей (4,5%) - 3 бали (задовільно), 1 людина (1,5%) - 2 бали (погано);
4) щодо сприйняття роботи працівників апарату суду, а саме:
- щодо старанності працівників суду та неприпустимості помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків: 46 людей (65%) - 5 балів (відмінно), 17 людей (24%) - 4 бали (добре), 4 людини (5,5%) - 1 бал (дуже погано), 3 людей (4,5%) - не можуть відповісти та 1 людина (1%) - 3 бали (задовільно);
5) щодо виявлення працівники апарату суду:
- доброзичливість, повагу та бажання допомогти: 48 людей (71%) - 5 балів (відмінно), 7 людей (10,5%) - 4 бали (добре), 6 людей (9%) - не можуть відповісти, 3 людей (4,5%) - 3 бали (задовільно), 3 людей (4,5%) - 1 бал (дуже погано), 1 людина (1,5%) - 2 бали (погано);
- однакове ставлення до всіх, незалежно від соціально статусу: 49 людей (71%) - 5 балів (відмінно), 7 людей (10,5%) - не можуть відповісти, 4 людини (5,5%) - 4 бали (добре), 4 людини (5,5%) - 3 бали (задовільно), 4 людини (5,5%) - 1 бал (дуже погано) та 1 людина (2%) - 2 бали (погано);
- професіоналізм та знання своєї справи: 44 людей (64%) - 5 балів (відмінно), 11 людей (16%) - 4 бали (добре), 8 людей (12,5%) - не можуть відповісти, 2 людини (2,5%) - 3 бали (задовільно), 2 людини (2,5%) - 2 бали (погано) та 2 людини (2,5%) - 1 бал (дуже погано);
6) щодо дотримання строків судового розгляду, а саме:
- щодо вчасності (відповідно до графіка) початку останнього засідання по справі: 22 людей (31,5%) - 5 балів (відмінно), 15 людей (21%) - 3 бали (задовільно), 12 людей (17,5%) - 4 бали (добре), 10 людей (14%) - 1 бал (дуже погано), 6 людей (9%) - не можуть відповісти та 5 людей (7%) - 2 бали (погано);
- щодо врахування побажання сторін по справі при призначенні дня та часу засідання: 35 людей (52,5%) - 5 балів (відмінно), 10 людей (15%) - 4 бали (добре), 8 людей (12%) - 3 бали (задовільно), 8 людей (12%) - 1 бал (дуже погано), 5 людей (7,5%) - не можуть відповісти та 1 людина (1%) - 2 бали (погано);
- щодо вчасності отримання повісток та повідомлень про розгляд справи: 41 людей (58%) - 5 балів (відмінно), 12 людей (17%) - 4 бали (добре), 6 людей (8,5%) - 3 бали (задовільно), 5 людей (7%) - не можуть відповісти, 4 людини (5,5%) - 1 бал (дуже погано) та 3 людини (4%) - 2 бали (погано);
- щодо обґрунтованості затримки чи перенесення слухань справи: 31 людей (46%) - 5 балів (відмінно), 12 людей (18%) - 4 бали (добре), 10 людей (15%) - 3 бали (задовільно), 9 людей (13,5%) - не можуть відповісти, 4 людини (5%) - 1 бал (дуже погано) та 2 людини (2,5%) - 2 бали (погано);
7) щодо сприйняття роботи судді, а саме:
- щодо неупередженості та незалежності суддів (непогодження на зовнішній вплив та тиск у випадку наявності такого факту): 31 людей (46%) - 5 балів (відмінно), 13 людей (19%) - 4 бали (добре), 9 людей (13,5%) - не можуть відповісти, 6 людей (8,5%) - 3 бали (задовільно), 6 людини (8,5%) - 1 бал (дуже погано) та 3 людини (4,5%) - 2 бали (погано);
- щодо коректності, доброзичливості та ввічливості: 47 людей (66,5%) - 5 балів (відмінно), 8 людей (11,5%) - 4 бали (добре), 7 людей (10%) - не можуть відповісти, 6 людей (8,5%) - 3 бали (задовільно) та 3 людини (3,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо належної підготовки до справи та знання справи: 46 людей (67%) - 5 балів (відмінно), 8 людей (11%) - 3 бали (задовільно), 7 людей (10,5%) - 4 бали (добре), 6 людей (9%) - не можуть відповісти та 2 людини (2,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію: 45 людей (66,5%) - 5 балів (відмінно), 10 людей (15%) - 4 бали (добре), 6 людей (9%) - не можуть відповісти, 6 людей (9%) - 3 бали (задовільно) та 1 людина (0,5%) - 1 бал (дуже погано);
- щодо дотримання процедури розгляду: 49 людей (69,5%) - 5 балів (відмінно), 7 людей (10%) - 4 бали (добре), 7 людей (10%) - не можуть відповісти, 5 людей (7%) - 3 бали (задовільно), 2 людини (2,5%) - 1 бал (дуже погано) та 1 людини (1%) - 2 бали (погано).