Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
03 липня 2015 року спеціалісти по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Одеського апеляційного адміністративного суду прийняли участь у навчальному тренінгу, під час якого удосконалювали своє вміння професійного спілкування з відвідувачами, оволоділи новими соціально-психологічними прийомами та поведінковими навичками для забезпечення конструктивної співпраці та налагодження діалогу з відвідувачами в різних умовах та ситуаціях.
Тренінг на тему: «Подолання психологічних бар’єрів у комунікації працівників апарату суду» відбувся в рамках проекту Агентства USAID «Справедливе правосуддя» в межах грантової програми «Налагодження діалогу судів та ЗМІ – шлях до порозуміння з громадськістю» у приміщенні Одеського окружного адміністративного суду.
Нагадаємо, проект «Cправедливе правосуддя» працює в Україні з жовтня 2011 року. Проект розроблений з метою продовжити ініціативи, впроваджені проектом USAID «Україна: верховенство права (UROL), який діяв з 2006 по 2011 рік.
У співпраці з Урядом та громадянським суспільством України, Проект «Справедливе правосуддя» підтримує вдосконалення ключового законодавства та покращення судової практики, а також займається запровадженням спеціалізованих програм, направлених на зміцнення довіри суспільства до судової влади та налагодження діалогу між суспільством та судами.
Під час зустрічі учасники тренінгу мали змогу заслухати лекції доктора педагогічних наук, професора Алли Семенової та засновника школи красномовства, педагога з ораторського мистецтва і техніки мови, спеціаліста в галузі бізнес-етикету Олександри Казакевич.
Програма тренінгу була спрямована на забезпечення ефективної комунікативної роботи працівників апарату суду, що не лише сприятиме підвищенню культури спілкування з відвідувачами суду, а й вирішенню поточних професійних завдань спеціалістами суду.
Учасниками тренінгу були обговорені особливості та тонкощі здійснення прийому відвідувачів, їх типологія та потреби, претензії та скарги відвідувачів. Особливу увагу було зосереджено на комунікативних типах відвідувачів і стратегії спілкування з ними, вирішенні складних та конфліктних ситуацій.
Як результат, учасники тренінгу освоїли нові знання щодо мінімізації або запобіганню виникнення конфліктних ситуацій в спілкуванні з різними типами відвідувачів, вивчили особливості і правила встановлення контакту і спілкування з різними комунікативними типами відвідувачів.
Працівники Одеського апеляційного адміністративного суду завжди намагаються підтримувати високі вимоги щодо коректного та професійного спілкування з відвідувачами суду, тож проведення подібних тренінгів є важливим елементом професійного росту та вдосконалення працівників.